close
最鍾意叫外賣食嘅我
早排係 @deliveroo_hk 叫外賣
當日心血來潮想食台灣野就係拾月October叫左外賣
分別有古早三寶肉燥飯
手撕雞青瓜拌喬麥麵
招牌蛋餅(人氣No2)
我最推薦大家食蛋餅
1超多料 重有拉絲
2大件夾抵食
3可以解一解對台灣美食嘅思念
不過食完會追水飲
如果你又想試台灣野 又甘岩住屯門 又想食蛋餅可以試試佢
地址:
2021年2月19日 — 拾月地址: 屯門龍門路43號龍門居地下61號舖 · October, Shop61, G/ F, Lung Mun Oasis,43 Lung Mun Road, Tuen Mun.
多謝睇到最後嘅你❤
如果鍾意我嘅分享請Subscribe
同Like 我個Blog/IG/FACBBOOK
我會不定期作出不同類型分享
下一篇再見!BYEBYE!
歡迎邀稿、活動、合作試用等❤️
Facebook Page: Karlee•90s•Hkgirl
IG: karlee90s
Email:Kammy523w@yahoo.com.hk
arrow
arrow
    全站熱搜

    kammy523 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()