close
上年12月 @sabonhk 有個聖誕優惠 於是就入手卸妝油同hand cream
雖然sabon嘅皇牌產品係磨砂
420 有d貴
於是試住其他產品先
第一張相係當時全新嘅狀態
而第二張係9成用完hand cream 同真係用曬卸妝油
用後感: hand cream 係有驚喜
質地唔算好厚 快吸收 但好滋潤
就算男女老幼都岩 香味方面有多種選擇 應該有一款岩嘅
卸妝油方面 味道好香 用嘅時候令人好放鬆 淡淡玫瑰味 卸防曬淡妝無問題
但如果當日濃妝 我會建議卸2次
用完一枝 無生粒粒/敏感 1枝200ml 我用左3個月左右
多謝睇到最後嘅你❤
如果鍾意我嘅分享請Subscribe
同Like 我個Blog/IG/FACBBOOK
我會不定期作出不同類型分享
下一篇再見!BYEBYE!
歡迎邀稿、活動、合作試用等❤️
Facebook Page: Karlee•90s•Hkgirl
IG: karlee90s
Email:Kammy523w@yahoo.com.hk
arrow
arrow
    全站熱搜

    kammy523 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()