係3年前開左呢個IG 

想分享我鍾意/唔鍾意用嘅野

一直都無咩用心經營🙉🙈

直到今年年頭🥲

我嘅工作出現好多嘅變化同 挑戰

迷失自我 想尋求別人嘅肯定 

開始努力經營呢個IG(成唔成功係後話)

但今年試左好多唔同嘅野 

例如係BeautyExchange/UBlog出Post 

有唔同嘅美容院/美容師嘅接觸邀請我去試做再出試用文(利申無錢銀來往) 

有一D外國公司寄產品俾我試用

抽中左好多次嘅美容產品🙈


除咗以上 重識到好多好Nice嘅同路人

係網上分享用後感唔係一件易事

看似容易 (當然我都重學緊)🙈

出post 要相靚/文字要中point 

重要有產品先有得post 🙈


除左呢班同路人互相支持 

好多nice嘅同路人會DM我交流心得等等...

  

感謝大家一路嘅支持 ❤️🙏🏻

有你地follow and like 先會有動力出post🙏🏻

2021年我會keep住出多D post 

請大家繼續支持我❤️❤️❤️

#byebye2020 #下年會更好 #bestrong #betterme #seeunextyear #plzfollowandsupport

arrow
arrow
    全站熱搜

    kammy523 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()